Tuesday, January 29, 2013

CEMBURUKAH AKU... EHEHEHEHE..



 Alkisahnya aku seekor kucen berwarna putih tompok kuning.. aku seekor kucen yg pendiam.. sebab itu aku selalu je terlepas nk meluahkan perasaan kpd kittycat (kucen betina yg kuminati) sehinggalah pd suatu hari aku amat jeles n bermulalah babak CEMBURU aku.. jom lea tgk babak demi babak.. korang mesti nak tau apa kisahnya n apa yg terjadi seterusnya.. dapatkah aku memiliki Kitty? 


dari jauh aku perhatikan Kitty sedang asyik bercengkerama dgn kucen mana ntah..

kucen 2 siap jilat kepala kitty tanda sayang lea konon.. ke nk show off.. wekk!

aku tengok j dari jauh.. tp lama kelamaan perasaan jeles timbul tiba2.. 

dan aku pun.. perlahan2 menyusup menyelit d tgh2 diorg..

dan akhirnya.. berjalan aku pisahkan diorg.. yeayyy!!

tapi.. akhirnyaaa.. diorg bercantum balik.. aishhh... itulea alkisahnya.. hu3.. sedih kan...?


dh abes baca? KLIK SINI UNTUK LIKE PAGE KUCEN KUCEN FESBUK





Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..