ad now

Anak Kucen Ni Dengan Muka Pelik Nak Tau Binatang Apekah bersama dia skrg.. hih3

tenku butang | 1:30 AM | 5 comments


Apa benda ni yea.. buruk bebeno teman tengok.. nak kata kain buruk bukan.. dia bergerak2 nk kata tikus pun bukan gak.. tikus aku cam bau dia.. huh.. x mo dok dekatlea.. mungkin bahaya utk teman.. jarak mcm ni dh selamat kot..risau teman tgk menatang ni.. lain macam je.. kang d kokak nya aku naya je..

 Mungkin lagi jauh lagi selamat kot..


Tapi teman tak puas hati lea pulak selagi taktau apekah menatang ini.. jap biar teman beranikan diri bertanya.. "weh, Ko sape hah? ko ni bukan kucen kan?

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

5 comments:

  1. cutenyewww...... heeehuuu....

    bukan sugar glider ke tuh???

    ReplyDelete
  2. he3.. yg 2 Hedgehog atau dlm bahasa melayunya Landak Mini.. heee.. kucen 2 wat muka cumey lak kan.. geremmm

    ReplyDelete
  3. salam...

    tengok video dia tu nampak kecomelannya :D

    http://www.khairilmazri.com/2013/02/bila-anak-kucing-bertemu-dengan-landak.html

    ReplyDelete
  4. he2.. dh tgk videonya ke? manja n comel kan! (=^__^=)

    ReplyDelete
  5. Tiba-2 rasa landak tu lg comel. hehe,

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..