Isnin, 4 Mac 2013

MASIH INGATKAH? KISAH HERO... KAKI YG DIPOTONG

Hai.. hai.. hai.. apa kabo pencinta kucen semua.. hari ni teman nak share citer kucen dalam Malaysia lak.. asik kucen luar negara jea.. yg dalam Malaysia pun banyak gak citer menarik n pelik2 tentang kucen kan.. heee.. ni salah satunya.. HERO.. kucen yg pernah mengemparkan dada akhbar tentang kisah kedua kakinya dipotong.. fofular sapai sekarang Hero ni.. siap masuk Mastika n tabloid2 lain lg.. jgn x caya.. cumeyyy sgt Hero ni.. saja teman masukkan dalam Kucen Kucen Belog untuk simpan buat kenangan cerita tentang HERO ni.. cumeynyaaa Iyooo! apa2 pun.. bg yg belum kenal Hero, jom ikuti kisah Hero..

Perkara ini terjadi pada bulan May 2005, dimana kaki kucen ini telah dipotong kakinya oleh manusia yg berhati binatang yg tiada belas kasihan.. hanya semata2 kucen ini mencuri seekor ikan... besar sangatkah salah kucen ini sehingga sanggup memotong kaki kucen ini?? mujur ketika itu ada seorang hamba Allah ternampak kucen ini dan membawanya pulang ke rumah.. dan membalut serta menyapu luka tersebut dengan minyak gamat.. Alhamdulillah selepas beberapa bulan kucen itu sembuh dari luka dan kemudian dibela terus oleh tuannya yg dipanggil Papa Hero... manakala kucen ini diberi nama Hero a.k.a Iyo... hi3... sweet j nama dia kan... he3.. 


~ Hero a.k.a Iyo ~

  comel

syukur, Iyo sihat hingga kini..

aishhh.. relax nampak.. he2..

bersama Papa Hero yg mulia hatinya.. 

Iyo tetap aktif seperti kucen2 lain..

nak makaaaannnn...

Papa Hero juga ada Fan Page untuk si Iyo ni.. hee...


gambar :  kredit to PAPA HERO

4 ulasan:

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers