ad now

3 FAKTA TENTANG KUCING

tenku butang | 10:53 AM | 7 comments


Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

7 comments:

  1. tiba2 teringa memori lama dengan kucing.masa tu kak lea preggy twin tengah sarat.tiba2 dengar kucing mengiau lapar.kak lea pulak time tu belum pergi kedai so takde apa nak bagi kucing.kak lea bancuh sikit susu tepung anmum untuk ibu mengandung,kak lea bagi kucing tu.sebab kebetulan kucing tu pun mengandung ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. ada juga untuk diminum oleh kuceng yg lapar tu.. thanx jadi seorang yg mulia hati dgn kucing.. =)

      Delete
  2. kucing ni bntang ksukaan Rasulullah..mmg kta kna sygkn kucing :) tringat kt kucing sy yg dh xde..dah la comel..last2 hlg cm2 je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai.. bila dh hilang 2 tentu kita serik nak bela kucing lain dh kan.. takut berulang perkara yg sama..

      Delete
  3. ca mudah nangis hanya kerana tgok kucing jalanan...

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..