ad now

HATI2 PILIH HOTEL KUCING UNTUK SI BULUS KORANG..

tenku butang | 6:00 AM | 4 comments

Gambar kekejaman kucing di kedai Petknode yang terletak di damansara damai, Petaling Jaya baru-baru ni. Petknode merupakan sebuah kedai tempat jagaan haiwan apabila tuan empunya kucing tersebut balik kampung. Menurut sumber, kucing-kucing yang dihantar oleh owner ke Petknode, PJ tidak diberi makan, minum selama seminggu. Dengar khabar owner bayar sampai RM 560 seminggu untuk kucing-kucing ni dijaga. Boleh dilihat keadaan kucing yang begitu kurus kering sehingga menampakkan susuk tulang. Jika dilihat memang kesian kucing tersebut dianiayai. Tuan empunya kedai nampak sangat tidak bertanggung jawab dan hanya memikirkan soal keuntungan tanpa menghiraukan keadaan kucing dipusat tersebut.
Setelah mendengar beberapa maklumat mengenai kedai tersebut, beberapa owner kucing pakat pecah kedai tu utk selamatkan kucing-kucing yang masih ada. Keadaan begitu teruk sehingga terdapat beberapa kucing mati. Laporan polis turut dibuat mengenai kejadian ni.




 
 





 
 

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

4 comments:

  1. ya Allah..kesiannya kucing2 tu...

    ReplyDelete
  2. kejamnye pemilik kedai tu, tangkap bawak ke polis

    ReplyDelete
  3. apasal tak ikat je owner kedai tu lepas tu jgn bgi makan plak. hahaha

    ReplyDelete
  4. Jahat betul sipemilik kedai tu. Patut-patut kurung dia dalam sangkar macam kucing tu juga dan biarkan tanpa makan minum. Baru dia rasa betapa siksanya.

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..