Saturday, October 5, 2013

KUCING MATI KERANA DI RACUN !!

KUCING INI MATI KERANA DI RACUN !! 
YA ALLAH, KEJAMNYA MANUSIA YANG BUAT KERJA DURJANA INI!

berita ni teman terlihat kat FB, baru lagi.. bulan sept baru ni.. 
just nak sebarkan moga kita berhati2 lepaskan kucen2 kita ni, sebab ada 
manusia x berperikemanusiaan diluar sana..! 

Lokasi di TAMAN BUKIT CHERAKAH, MERU, KLANG.

Semua kucing2 ini ada tuan. Bukan nya kucing jalanan....
Kawan2 yang tinggal berhampiran kawasan tersebut, 
tolong pastikan kucing2 korang semua di tempat yang selamat.

Semoga Allah menurunkan balasan yang setimpal bagi yg bertanggungjawab.
Reactions:

20 comments:

  1. ni yang geram ni...rasa nak maki dua tiga bakul..apasalah kucing2 tu..memang hati hitam la orang yg buat tu..apapun semoga diberi hidayah pada org yg buat tu..agar takde lagi kucing2 lain jadik mangsa..huhuhu..:''(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lea.. kesian kucen ni.. xtau apa yg dibenci org tu sampai sanggup racun kucen 2 yang x berdosa ni.. tu pasai teman yakut nak lepas kucen2 teman kat luar.. macam bole jadi..

      Delete
  2. kejamnya mereka yang sanggup meracun kucing-kucing tu.. hanya Allah yang dapat membalasnya.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemm..memang kejam.. x berperikemanusiaan.. kucen pun makhluk Allah kan..

      Delete
  3. Alamak kesiannya..sungguh kejam perbuatan nie.menganiaya kucing.tak sangup saya tengok.sedih nasib tu kucing

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Asha.. teman tengok pun rasa nak nangis.. sungguhpun kucen1 ni nakal ke mana kita tau kan, tapi janganlah sampai meracun depa..

      Delete
  4. asalam..lahaii kesiannya kuching kuching tu...seksa dia sementara nak mati...tunggulah di akhirat nanti kuching tu dakwa dia....jengoklah teratak 66 berkenalan ngan BUBU..BIBI..DODI...DODO......AND SO ON.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian kan.. sebak tengoknya.. x sanggup kucen kesatangan teman terima nasib yang sama

      Delete
  5. kesiannyeee. tak patut betui la buat kucing mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yang xde hati perut je sanggup buat camni..

      Delete
  6. OIIIIII sampai hati :( Tapi mungkin juga tuan kucing tak pantau aktiviti kucing, org yang meracun tu mungkin meracun sbb kucing tu kacau diorg kot? Entah la saya pun x pernah pantau kucing saya sebenarnya, hhehe

    ReplyDelete
  7. Nauzubillah..ngape laa manusia tergamak camni sekali... :'(

    ReplyDelete
  8. ini kucen kawan saya. dia yang upload kat fb
    sob sob sob :(

    ReplyDelete
  9. Siapalah yg sanggup buat mcm ni.. x berhati perut langsung...

    ReplyDelete
  10. jom ramai2 kita bagi penyepak kt org yg buat aniaya tu ...

    ReplyDelete
  11. knpa nak bunuh kucen? apa salah kucen2 tu?

    ReplyDelete
  12. sian kucen² tu... ni mesti sakit ati dgn tuan kucen yg xberperikemanusiaan.. reti bela kucen, tapi x reti sediakan tempat berak.. kucen berak kat lama rumah jiran pun buat xnmpk je...
    tuan² kucen sekalian, silalah prihatin dgn jiran tetangga... jangan biarkan kucen² anda jd magsa ketidakpuasanhati sesama manusia ye...

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..