Rabu, 9 Julai 2014

KEJAM! KUCING BERNAMA ARIAL DICAMPAK DARI TINGKAT 7

Kucing Bernama Arial Dicampak Dari Tingkat 7 | Tadi teman ternampak gambo kucen hidung berdarah ni dekat FB, tapi tak berapa clear.. rasa nak jugak tengok gambo ni betul2.. pastu teman download.. dan buka dekat Paint.. MasyaAllah.. baru nampak jelas.. dengan darah yang melanyau.. kesian sangat2 teman tengok kucen ni.. 

Dah le muka dia seakan-akan Butang.. lagilea teman rasa sebak dan nak nangis.. Apalah dosa kucen ni sampai manusia takde hati perut campak dia dari tempat tinggi ke bawah. 

Teman yang dok tingkat 2 ni pun selalu risau takut kucen teman tu jatuh ke bawah, sebab diorang selalu bertenggek depan balconi tu.. memang teman akan selalu perhatikan depa.. risau kalau2 tersalah pijak ke depa boleh terjatuh.. walau tingkat 2 sekali pun.. teman tak sanggup tengok depa cedera.. inikan pulak kalau dari tingkat 7, memang buta hati betul orang yang campak kucen ni! 

Opss.. ter Emosional lak.. sambung cerita balik pasal Arial ni... Menurut saksi Arial mengambil masa yang lama untuk sembuh. Ia tidak boleh makan dan minum dan darahnya masih mengalir dari rahangnya yang retak teruk. Ia diberi makan dan minum melalu tiub sahaja.

Untuk makluman semua, kejadian ini berlaku di Singapura. Namun demikian ia telah menimbulkan kemarahan semua pecinta haiwan ini. Ikuti cerita ini :




Doakan si comel ini cepat sembuh dan dapat meneruskan kehidupannya. kesian tengok Arial.. makan pun guna tiub sebab rahangnya retak.. ya Allah.. kesian.. seksa hidup kucen ni disebabkan manusai yang tak berperikemanusiaan..

Note : tak rela kucen2 kesayangan teman jadi macam ni.. Moga Allah pelihara kucen2 teman dan semua kucen2 kat dunia ni.. Jauhkanlah depa dari manusia yang kejam.. Aamiin.. 

5 ulasan:

  1. Jahat nyee sape yg buat arial nii..xsmpi ati..smpi kecing berk situ je..

    BalasPadam
  2. Kejam kejam!!! Siapa yang buat ni sangat kejam!!!!!! ishhh tak sampai hati nak tengok

    BalasPadam
  3. kejam nye...knp lah nk seksa kucing tu...=(

    BalasPadam
  4. Ya Allah... seriously kesian kucing ni bertuankan manusia mcm yg baling dia ni. Arial, get well soon yeah. :)

    BalasPadam
  5. klau aq jumpe tuan dye..smpai mati aq kerjakan tuan tu...:(

    BalasPadam

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers