Thursday, October 9, 2014

TAK SUKA KUCING? SAMPAI BILA??

source : Dunia Kucing
Reactions:

7 comments:

  1. bukan tak suka, tapi takutttt dear...he he he...

    ReplyDelete
  2. betul tu sis...
    dia pun makhluk Allah... berhak untuk hidup gmbira...
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/10/dimana-janji-manismu.html

    ReplyDelete
  3. kena faham bahawa mengasihi mereka, menyayangi mereka adalah amanah Allah kepada kita. perhatikan sesungguhnya, tidak berkurangan rezeka mereka1 yang membelanjakan sebahagian wang mereka untuk kucing kerana rezeki utk mereka telah Allah amanahkan kepada kita. pegang amanah Allah kuat2.

    ReplyDelete
  4. I love cats!! meowww~ ;3

    Btw, join my contest? Isi Buih-Kata Komik #2!!!
    Contest tamat pada 10 Nov 2014, winner gets a T-shirt with my print-design~ XD

    ReplyDelete
  5. waa...
    saya punn , bukannya benci, takut atau tak suka kucing ni -.- cuma tak suka bila dia dok mengendeng dan mengekor kita T.T rasa seram je kadang tu :P

    ReplyDelete
  6. dtg follow sini 902
    http://www.sihatitunikmat.com/2014/11/segmen-blogwalking-by-dayangdeno-2.html

    ReplyDelete
  7. Bunda pun...bukan benci...tapi geli bila dia gesel2...nak pegang takut kena cakar...salam dari bunda..

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..