Sunday, November 9, 2014

KASIH SAYANG HAIWAN BERNAMA KUCING

Biar Gambar Terus Berbicara.....Citer ni dah lama dah.. bulan July hari tu.. Tapi teman nak share jugak kat sini.. story.dari Group DKG....Dah 2 3 bulan ni ada sekor kucing betina kerap tumpang makan bersama kucing2 saya. Tak tau samada dia bertuan atau tidak.Saya panggil dia Sandy. manja tp tak suka disentuh. Sandy dah ada pakwe kaler hitam.

Tapi subuh tadi saya nampak sandy terbaring tepi jalan depan rumah saya dengan si hitam duduk disebelahnya..Saya perhati kenapa sandy tak bergerak?. Rupanya sandy kena langgar. Sedih saya tengok si hitam duduk menjaga sandy berjam2 sampai la saya tanam sandy pukul 9.30 tadi. Hayatilah erti disebalik gambar2 ini.