ad now

Rumah Baru Untuk Si Comel | Persatuan Kebajikan Haiwan PAWS

tenku butang | 1:04 AM | 6 comments

Alalalala .. Comelnya kucen tu dengan dog tu kan.. hee.. ops.. itu bukan butang yea.. | Haa.. mereka ni happy sebab dengo citer nak dapat umah baru.. Mereka dah bersedia untuk berpindah ke rumah baru mereka . Apa yang mereka perlukan sekarang adalah beberapa dana untuk membantu mereka membina semula tempat tinggal baru mereka di tanah baru . Sumbangan dan sokongan berterusan sangat dihargai. Kawan-kawan, mari kita membantu mereka ? :)

PAWS ( Paws Haiwan Persatuan Kebajikan ) telah ditubuhkan pada tahun 1987 oleh sekumpulan kecil sukarelawan tempatan dan ekspatriat.

PAWS telah destinasi terakhir untuk Piatu bulat -up dari kawasan-kawasan perumahan dan jalan-jalan setiap hari . Setelah dibawa ke tempat perlindungan , Piatu berdiri peluang mendapat homed semula , yang cedera menyusui kembali, mumia dengan tandu diasingkan dan ya, sangat sakit atau cedera , euthanised .

PAWS telah dibina pada patch tanah yang dimiliki oleh Sime Plantations di Subang Jalan Lapangan Terbang . Kumpulan berbeza bangsal dan halaman yang masih berdiri hari ini dan pada masa ini kira-kira 400 rumah kucing dan anjing .

Dan berita baik adalah, MB Azmin telah mengarahkan Pejabat Tanah Daerah untuk bekerja dengan Sime Darby untuk mengenal pasti tanah alternatif bagi mereka untuk berpindah ke !

Kini mereka perlu mengumpul dana untuk penempatan semula dan akhirnya pembinaan semula tempat tinggal di tanah yang baru apabila ia telah dikenal pasti !

Mari kita membantu dan menyokong untuk mengumpul dana bagi peristiwa besar ini untuk PAWS menyebarkan pesanan ini keluar dan memberikan mereka sumbangan untuk membina rumah baru mereka .

A kesinambungan sokongan dan bantuan daripada orang awam sentiasa diperlukan di PAWS . Bantuan anda akan membawa perubahan kepada mereka . Mari kita membantu ! :)

Untuk lebih maklumat , sila layari 

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

6 comments:

  1. SPCA Ampang pun dah hampir siap..besar dan mewah!!
    Tapi nekcik suka kalau diadakan CATS CAFE dalam kawasan PAWS tu..di mana pengunjung akann dapat minum bersama kucen kecen dalam cafe..kenakan lah sedikit bayaran untuk maintenance kebersihan kucen seperti di Korea..sambil minum boleh belai belai kucen...

    ReplyDelete
  2. singgah sini :)

    http://www.blogparihh.com/

    ReplyDelete
  3. Sedih kucing ksygn bru mati :(


    Jom LIKE my PAGE :

    https://www.facebook.com/BlogberryEmryNetwork

    ReplyDelete
  4. Hi! ..cat lover~~ huhu Amie dah follow sni~ no 945 :) ..sorry lmbt follow sni ek..hehe dah lme tak buka blog >_< ..btw nice blog~ pasal kucen2 gitu~ :3

    ReplyDelete
  5. hi, done follow...

    owhh ada alamat tak?? sebab banyak kuceng terbiar kat sini kesian sebab ada jiran yang tak suka, bila jiran yang suka kasi makan jiran yang tak suka marah-marah pula...so kami berjiran berperang pasal kuceng terbiar ni...sedihh...kesian kuceng tu tak salah apa-apa pon kan...

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..