ad now

SEMUA MAKHLUK TIADA BEZA DISISI ALLAH ...

tenku butang | 2:30 PM | 4 comments

Semua makhluk tiada beza disisi Allah.. Manusia je suka dan sengaja membeza-bezakan.. cantik atau tidak, sihat atau tidak, baka baik atau cuma kucen kampung sahaja.. jangan menilai begitu..

Sakit hati tengok gambar atas ni.. walaupun ia cuma lakaran kartun.. 

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

4 comments:

  1. Setuju! Kucing tetap hamba Allah. Semua sama je yg mmbezakan akal dan iman. Sakit hati tengok gambar tu

    ReplyDelete
  2. setuju! nak nangis baca..kucing tak salah...kita yang salah...maafkan Hana kucing...Hana boley bela Kenet je...sorry :-(
    Kenet pon kucing kampung...nak bela kucing lain dah tak boley...ape lagi kucing berharga ratusan ringgit...tak pe lah ade rezeki Hana bela korang ek...Cat Lover

    ReplyDelete
  3. salam tb ..
    wlupun sekadar lakaran, in reality pun ada yg berperangai mcm tu ..
    moga yg berbuat mcm tu dapat balasan yg setimpal dgn perbuatan nya tu

    ReplyDelete
  4. Sedih kitew tau.
    Macam kitew pulak...Selalu kucing datang dekat meja kitew kalau dekat mana2 pun.
    Orang kata kucing tu pembawa rezeki.

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..