Monday, August 10, 2015

BUTANG DAN ADIK DAPAT BOTOL SUSU BRAND TUPPERWARE

wahh.. suka bebenar lah si BUTANG DAN ADIK DAPAT BOTOL SUSU BRAND TUPPERWARE yea.. memang kekenyangan la korang minum air yeaaa.. hahaha... eh tak laa.. botol tupperware ni botol kami.. bukan depa ni punya.. hihihi.. saja nak simpan kat sini buat kenangan.. suka tengok muka dan reaksi depa dua ekor ni bila tengok benda2 baru mesti nak enterframe dan cium2.. hish.. ok lah.. botol ni boleh isi 1.5 liter air.. Hubby belikan untuk teman.. sorang satu.. teman punya kaler merah.. harganya.. hemm.. tak ingat.. tapi bawah rm70 tak silap teman.. sape tak suka tupperware kan!
Reactions:

6 comments:

  1. alololo...comeynye...nak interprem jugak ngan botoi baru ek..

    ReplyDelete
  2. amboiii..sakan depa dapat botol baru ekkk..

    ReplyDelete
  3. wah kucing dapat botol Tupperware :-)

    ReplyDelete
  4. Butang dengan adik jangan nangis ye..botol air tu bukan awak punya...kihkihkih..

    ReplyDelete
  5. butang tu nama kucing ya...tengku butang tu kakak dia ya...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Wahhh comelnya kucing dia...Masing-masing dapat botol air brand tupperware yer....Tahniah butang & adik dapat botol air tupperware...hehehe

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..