Sunday, August 30, 2015

IBU KUCEN DAN DUA ANAKNYA PERLUKAN TUAN...

Ibu kucen perlukan tuan... |
Salam.. Ada sesiapa yang berhajat nak bela kucen tak.. Kat bawah umah teman ni ada ibu kucen baru beranak.. Ada 2 ekor anak dia.. Bulu cantik sangat.. Belang2 macam butang tapi belang dia kaler Coklat susu.. Cantik sgt.. Mcm bengal snow.. 

Teman takleh nak amik sebab hubby kata 3 ekor yang ada pun hampir terabai sebab selalu kena tinggal, inikan pulak nak tambah lagi.. So, teman just sediakan tempat tidur ibu kucen dan anak2 dia dalam sebuah kotak yang diletakkan bawah tangga.. 

Tapi sedih bila tengok ibu kucen dan anak2 dia kat situ.. Takde umah.. Hemm.. Harap sangat ada orang amik depa 3 beranak, dan bela elok2.. Tapi takde gak.. Kesian dia.. 

Tadi masa teman dan hubby bagi ibu kucen makan wetfood.. MasyaAllahhh.. Macam tak makan seminggu.. Dia makan setengah tin besar wetfood tu.. Lapar sangat dia.. Kesian.. Dah la nak menyusukan anak dia, makan tak cukup camne nak ada susu.. Kesiann.. 

Suara dia yang tersekat2 dan manja tu buat teman rasa nak nangis je.. Rasa nak amik dia bawak masuk umah.. Tapi apakan daya.. Kena fikir gak akan datang macam mana.. Hemm.. Korang nak kucen tak.. Ambillah ibu kucen dan dua anaknya ni.. Murah rezeki korang pelihara haiwan comel ini.. 
Reactions:

2 comments:

  1. done follow tau...
    #989...

    kucing??.. suka tengok kucing yg comel.. tp nak pegang...geli.. suami dan fmly in law mmg penggemar kucing..bru2 ni maine coon adik ipar beranak... x saba nk tgk ank2 si melissa tu besar skit... hihiihih

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..