Tuesday, September 1, 2015

KUCING BERNAMA ADIK TAKUT SUNAT! WAHAHAHA..

Hahahahaha.. adoiii.. gelihati teman baca caption pada gambar ni.. nak pulak muka ada le rasa macam adik sikit.. pastu kelakar sebab nama nya pun adik.. hihihi.. teman share dari Page Dunia Kucing tadi ha.. kalau korang nak tersenyum... meh tengok gambar2 ni.. ikut jalan ceritanya.. memang kelakar.. wakakakakakkk
 









Hahahaha.. mengamok dia nak balik taknak sunat punya pasal..

Enjoy this foto yaaa.. hehehe

FOTO KUCING TIDUR DALAM PASU

 Foto Kucing Dalam Pasu
Sangat-sangat comel kan.. Kucen memang suka tempat-tempat yang sejuk ni.. mungkinlah dalam pasu ni buat diorang lebih selesa tidur.. hahaha.. tapi pelik gak.. dalam banyak-banyak kucen yang teman bela dari dulu, tak ada pulak yang suka tidur dalam pasu macam kucen-kucen dalam gambo ni.. huhuhu.. dalam raga atau bakul ada la.. hehehe.. tu yang teman rasa nak letak gak gambo kucen-kucen dok dalam pasu ni ha.. hahahah.. omey giler semua.. geramm.. jom cuci mata.. yang mana satu pilihan hati korang?