Wednesday, September 21, 2016

APABILA KUCING JADI SUPERHEROES

APABILA KUCING JADI SUPERHEROES

hehehehe.. comey kan apabila kucing jadi Superheroes.. jom tengok dan bayangkan kalau kucing korang jadi superheroes.. agak-agak mana pilihan korang yea.. hehehehe..  Apa yang pasti.. walau apa pun padanan kostum yang kucing-kucing ini sarungkan.. tetap nampak cute gitu! 

 A.) Batman dengan sape tu? hihihi

 B.) Kapten Amerika

 C.) Kalau dah hijau rupa ni, mestilah HULK .. ye tak?

D.)  Spiderman

E.) Iron Man

F.) watak apa ekkk..

G.) Thor

H.) Ni tak ingat watak apa..

I.) Ni pun tak ingat gak.. 
J.) Yang ni?? hahaha.. tak tauu.. 

K.) Haaa.. yang ni wolverin kannnn.. kan... 

L.) Tak ingat.. Rambo kot.. kakakakaka.. 

M.) Yang Harry potter la kot.. wakakakaka.. 

Kalau korang tau.. silalah share nama watak2 yang teman tak ingat dan tak tahu diatas ni ye.. hehehehehe... tu teman ada letak huruf A sampai M tu.. cuba komen sini mana yang korang tahu.. teman tak reti sangat pasal superheroes ni.. hehehehe..