ad now

APABILA KUCING JADI SUPERHEROES

tenku butang | 5:18 AM | 9 comments

APABILA KUCING JADI SUPERHEROES

hehehehe.. comey kan apabila kucing jadi Superheroes.. jom tengok dan bayangkan kalau kucing korang jadi superheroes.. agak-agak mana pilihan korang yea.. hehehehe..  Apa yang pasti.. walau apa pun padanan kostum yang kucing-kucing ini sarungkan.. tetap nampak cute gitu! 

 A.) Batman dengan sape tu? hihihi

 B.) Kapten Amerika

 C.) Kalau dah hijau rupa ni, mestilah HULK .. ye tak?

D.)  Spiderman

E.) Iron Man

F.) watak apa ekkk..

G.) Thor

H.) Ni tak ingat watak apa..

I.) Ni pun tak ingat gak.. 
J.) Yang ni?? hahaha.. tak tauu.. 

K.) Haaa.. yang ni wolverin kannnn.. kan... 

L.) Tak ingat.. Rambo kot.. kakakakaka.. 

M.) Yang Harry potter la kot.. wakakakaka.. 

Kalau korang tau.. silalah share nama watak2 yang teman tak ingat dan tak tahu diatas ni ye.. hehehehehe... tu teman ada letak huruf A sampai M tu.. cuba komen sini mana yang korang tahu.. teman tak reti sangat pasal superheroes ni.. hehehehe..

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

9 comments:

  1. yang jadi spiderman tu siap tertonggeng-tonggeng...

    ReplyDelete
  2. Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    ReplyDelete
  3. Watak jahat pun still nampak comel

    ReplyDelete
  4. hahahahaha~ asal comel sangat tu ????????

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..