Selasa, 4 Ogos 2015

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015 |
hoho.. kalau sape-sape ingat entri teman tentang Blogger Paling Banyak Follower dulu.. haaaa.. Lyssa Faizureen adalah salah seorang Blogger yang berada dalam list tu.. hah.. Blogger yang berada di ranking paling atas mempunyai bilangan Follower paling ramai..  Cayalah Lyssa! Tapi teman respect satu je.. Lyssa ni maintain ramah je orangnya.. tak sombong.. siap leh blogwalking dan komen di blog rakan-rakan, siap leh komen di instagram rakan-rakan blogger lain.. wahh.. memang very the humble person lah Lyssa ni.. Alhamdulillah.. baguslah ada sikap camtu.. Moga selama-lamanya macam tu yea.. hehehe.. 

Ok lah.. Lyssa kata kena sambung ayat yang dia bagi.. so.. ini teman sambung.. silalah baca ye.. hehe! Blog teman mengenai... tentang perkongsian bermacam-macam pengalaman yang teman lihat, baca dan dengar yang akhirnya teman terjemahkan semuanya didalam diari online teman ini.. teman juga suka berkongsi bermacam-macam tips tidak kira tips kesihatan, petua, atau tips kecantikan, semuanya akan teman share di blog ini untuk tatapan/bacaan bersama. 

Selain itu info terkini perkembangan hidup teman pun akan teman update disini.. cuma sejak kebelakangan ini teman busy dengan kerja dan agak terabai blog tengkubutang ni.. kesian dia kan.. 

Haaa.. lagi satu,,, teman suka share Resepi.. yaaaa.. Resepi pilihan yang akhirnya teman akan cuba masak.. dan masak.. dan masak.. Kalau jadi teman senyum dan up kat sini, kalau tak jadi.. teman dok diam-diam.. hahahaha.. pandai teman kannn.. =P

Ok lah.. nak habaq mai semua Blogger, Lyssa ada buat segmen tu, untuk pencarian Bloglist beliau.. kalau korang nak join.. klik la Banner kat atas yang comey tu ye.. tQ semua.. heeee.. !

brought to you by :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


2 ulasan:

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers