Ahad, 4 Jun 2017

SGshop “Jom Shopping!” Contest

SGshop “Jom Shopping!” Contest

Jom join Giveaway SGshop “Jom Shopping!” Contest.. bestnya kalau dapat shopping Credit tu dekat SGSHOP.. dapatlah shopping something untuk my little boy.. hehe.. TB selalu nampak baby boy TB tu rezekinya murah sangat.. Hope la kali ni baby boy TB dapat lagi rezeki untuk dia.. Aamiinn.. Aaamiin.. hehe.. TB nak belikan something untuk baby boy TB kalau TB antara salah seorang pemenang shopping credit SGSHOP ni.. TB senaraikan yea apa yang TB berkenan dekat SGSHOP melalui intai-intai TB semalam.. hehehe...

Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?
SGshop komited untuk menyediakan servis berkualiti tertinggi perkhidmatan untuk pengguna membeli dari laman web e-commerce Cina dan bekerjasama dengan logistik yang terbaik dan syarikat ekspres untuk pengguna menerima pembelian mereka. SGshop menawarkan keselamatan dan kepantasan tempahan. SGshop juga bekerjasama dengan banyak bank untuk memastikan proses pembayaran adalah selamat dan cekap.

Q2: 3 item yang mahu dibeli di platform SGshop Malaysia ialah tak dapat nak disenaraikan sebab banyak sangatt.. Tapi TB senaraikan yang mana yang TB memang nak dapatkan dulu la yea.. jom kita tengok! 


dan yang paling TB nak sangat beli ialah :
yang niii.. 




Haaa.. korang meh la join sekali.. memeriahkan lagi Giveaway rakan Blogger kita.. support sikit.. heee.. Good luck ekk.. Moga ada rezeki korang yea.. ada 10 orang pemenang nak dipilih tu.. moga baby teman ni ada luck untuk menang.. heee.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


1 ulasan:


  1. Terpaksa sy berucap dsni bahwa cita-citaku menjadi TKW sukses pulang di kampungku sudah tercapai, alhamdulillah.... awalnya aku ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa ..!!! terima kasih banyak kpd teman aku yg ada di singapura..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bsa kenal nma nya Mbah Suro Guru spiritual PESUGIHAN ANKA GHAIB TOGEL 2D sampai 6D dan PESUGIHAN DANA GHAIB. . pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jd Tkw di HONGKONG hanya jeritan batin dan tetes air mata ini selalu menharap tp tdk ada hasil sm sekali. Mana lagi dapat majikanku galak, kejam, cerewet, salah sedikit kena marah lagi . Tiap bulan dapat gaji hanya separoh saja . . itu pun tdk cukup biaya anak di kampung. Tp sy beranikan diri tlpon nmr beliau untuk minta bantuan nya. melalui PESUGIHAN DANA GHAIB Nya . syukur Alhamdulillah benar2 terbukti sekarang. terima kasih ya allah atas semua rejeki mu ini. Aku sudah bs pulang ke kmpung halaman buka usha skrg. jk tman minat ingin tlpn beliau . ini nmr nya +62 82354640471 & 082354640471 siapa tau anda bisa di bantu dan cocok sprti aku . aminn




    BalasPadam

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers