Isnin, 17 Jun 2019

KOMIK KENANGAN OH MY JEP


KOMIK KENANGAN OH MY JEP


Sebelum ni TB selalu jugak intai-intai Instagram Oh My Jep dan FB Page Oh My Jep .. Kalau bosan-bosan tu.. Saja akan tengok-tengok somehing yang boleh buat kita rasa cheer sebentar.. Salah satu cara nak buat happy tu, tengok instagram / Facebook Kucing.. Tengok telatah kucing.. Nak pulak tuan punya kucing pandai buat caption yang menggelikan hati.. haha.. terhibur seketika.. Haa.. Jep ni la salah satu instagram kucing yang TB selalu tengok.. kelakar caption dia.. dan muka berserah dia tu buat TB rasa nak senyum je.. 

Hemm.. Tapi siapa sangka.. kucing yang menjadi kegemaran ramai ni kini telah tiada.. BACA SINI Dia dah pergi meninggalkan tuannya dan juga kita semua kerana kemalangan yang tidak disengajakan..

Moga Jep tenang disana.. Disini TB nak share kan antara komik-komik yang tuanpunya up dah lama dulu.. katanya nak buat buku.. TB tak pasti dah buat ke bukunya.. kalau ada TB nak beli..simpan buat kenangan..

Kalau ada yang tak tahu tu, Jep ni popular sampai ada pihak yang jadikan Jep ni Duta kepada satu vitamin untuk kucing.. Kerana populariti mendadak ini, Jep pernah menjadi tetamu jemputan untuk rancangan TV3 seperti Nona, Tonton (bakal ditayangkan), Selamat Pagi Malaysia dan beberapa akhbar dan majalah.

Jep juga telah dilantik menjadi duta produk kucing seperti Powercat (makanan kucing) dan VETACAT. (vitamin kucing).

Jep memang pengguna VETACAT sejak dahulu sebelum dilantik menjadi duta. Jadi apabila memikirkan yang VETACAT sangat baik untuk Jep, Ummi Jep pon bersetuju untuk jadikan Jep sebagai duta VETACAT. Ummi Jep berkata, dia tidak sebarangan menerima tawaran sebagai Duta, dan apa yang Ummi buat semua untuk kebaikan Jep dan rakan-rakannya yang lain.


Sekarang selepas Jep dah tiada kalau nak dapatkan vitamin tu boleh dapatkan di https://www.facebook.com/jooaracat/ sebab hari tu ada terbaca Ummi Jep kata ada sedikit je lagi VETACAT dia jual murah utnuk clearkan semua.. yang tu memang Limited Edition tau sebab ada gambar Jep pada kotak tu.. So, nak dapatkannya boleh la try tanya ke page Oh My Jep

Jom tengok antara komik2 hasil lakaran coretan dari Ummi Jep.. sayu pulak hati TB tiba-tiba.. 
















































1 ulasan:

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers