ad now

Ladang Kucing Terbesar di Dunia?

tenku butang | 6:01 PM | 6 comments


Nampak x apa yg teman nampak ni? huihhhhh.. ramainya kucennnnn! teman memang agak terkejut bila dapat tengok artikel tentang ni...  tentang apa? heh3.. tentang Ladang Kucing Terbesar di Dunia? hoh? Ladang Kucing? ada ek ladang untuk kucing? dasyatt.. giler punya banyak lak tu kucing2 nya.. masyaAllah.. geremmm.. berbulu mata teman nengok banyak giler kucen kat sini.. semua cumey2.. Kalau korang nak tahu , ladang ni bukan seperti ladang  yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat. Ia dibina pada tahun 2003 oleh pakcik Craig Grant. Sebenarnya, pakcik Craig Grant bukanlah seorang yang sangat sukakan kucing sehinggalah beberapa tahun sebelum 2003 (mungkin ats sesuatu perkara yg kita xtau dia mula menyukai kuicen). Kemudian, dia menjadi sangat sukakan kucing dan membina ladang ini untuk menjaga kucing2nya. Ladang ini menempatkan lebih 400 ekor kucing dangan kemudahan tempat tinggal dan makanan yang lengkap.

jom tengok gambo2 lain tentang ladang ni.. mabeles wehhh! kucen2 2 pun elok sepakat lak 2.. xde gado2.. heeee... i likeee!

inilah tuan punya ladang.. pakcik Craig Grant

 Arkkk.. 2 mcm kucen teman jea.. si BUTANG tuuu...

 Bertuah.. siap ada rumah lg 2.. hi3.. (tempat berteduh.. harus ada! he2.. )

 Haii.. jemputlea ke rumah teman ni yea.. (amboih.. siap ada balcony tuh! )

 ini dewan tempat kucen2 ni berkumpul, mesyuarat tingkap.. heeeee..

 Gathering..

berkelah ditepi tasek bersama kengkawan adalah aktiviti sampingan kami.. nak join kewww.. x payah!! x d alu2 kan.. ini khas utk kami kucen2 sahaja.. (amboih.. sombongnyeee.. hih3)

 kucen itam putih cakap : "Oiii.. yg dlm umah 2... semua kua.. hari ni kita ada aktiviti gotong royong sikittt..."

 Kucen kelabu putih cakap : "yeay! aku dok depan sekali, mesti aku popular lebih! hik3"

 tQ pakcik Craig Grant kerana menyediakan tempat yg selesa n selamat buat kucen2 ni.. 

 Dalam ramai2 ni.. ada jugak yg dh bertemu jodoh kot.. kannn.. hik3

 gemuks2 kucennya.. dijaga baekkk punyaaa!

 Ladang ini juga mempunyai guard.. jgn x tau.. ha3.. acah aje..

 Lunch time!

 kadang2 kami juga selalu berkelah n camping ramei2.. =P

 Hemm.. pakcik Craig Grant ni macam dh semakin berusia.. sape pulak lea pasni akan amik alih ladang ni n menjaganya sebaik pakcik Craig Grant kan.. ?

Kucen2 jadi peneman.. mampu kah kita jd mcm pakcik ni ek.. huu.. i dont think so.. beso belaje nyew.. teman x mampu weh.. ckp bio terang kan.. hih3


Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

6 comments:

  1. macam perkampungan kucing pulak...syiok kucing-kucing ni...dapat rumah sendiri..huhu

    ReplyDelete
  2. Nieyxzha-->2 la.. bahagia rasanya depa bila dpt tempat bebas mcm ni kan.. heee...

    ReplyDelete
  3. dah macam westeria lane je kg kucen2 ni kan... best kalau kita mampu buat camni...

    ReplyDelete
  4. 2 lea.. klu ada duit lebih bole lea buat mcm ni.. mmg x termampu nk buat mcm pakcik craig ni buat skrg ni.. bertuah kucen2 ni dpt tuan mcm pakcik craig ni kan.. heee...

    ReplyDelete
  5. Teringat citer kt astro " a women with 700 cats" mmg byk giler kucing dia...ladang pun luas...
    sama la minat dia ngn pakcik grant ni....

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..