Ahad, 9 November 2014

KASIH SAYANG HAIWAN BERNAMA KUCING

Biar Gambar Terus Berbicara.....Citer ni dah lama dah.. bulan July hari tu.. Tapi teman nak share jugak kat sini.. story.dari Group DKG....Dah 2 3 bulan ni ada sekor kucing betina kerap tumpang makan bersama kucing2 saya. Tak tau samada dia bertuan atau tidak.Saya panggil dia Sandy. manja tp tak suka disentuh. Sandy dah ada pakwe kaler hitam.

Tapi subuh tadi saya nampak sandy terbaring tepi jalan depan rumah saya dengan si hitam duduk disebelahnya..Saya perhati kenapa sandy tak bergerak?. Rupanya sandy kena langgar. Sedih saya tengok si hitam duduk menjaga sandy berjam2 sampai la saya tanam sandy pukul 9.30 tadi. Hayatilah erti disebalik gambar2 ini.

6 ulasan:

  1. salam tb ..
    larat ke tb cangkul tanah tu

    BalasPadam
  2. baca tajuk kat atas ja...tak sanggup nak baca habes...sebab yang ni dah penah baca..memang sadis cita ni...bab2 kucing ni memang mak sensetip...

    BalasPadam
  3. ksiannya.. kcing AiAi pon pnah kna langgar.. huhuhu

    BalasPadam
  4. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    BalasPadam

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers